torstai 10. elokuuta 2017

Kesän tapahtumia

Hei!
Kesäloma alkaa olla lopuillaan ja monella on varmaan alkanut koulukin jo. Mulla itsellä alkaa koulu 14.päivä ja voin sanoa,että hiukan jännittää! Onneksi samaan kouluun on tulossa yksi mun kaveri Sofi (->  http://vaaranvoima.blogspot.fi/ ) joten en ole sielä ihan "yksin".  Myös Viola tulee syyskuun alussa mukaan, jeij! Ja aina kun on vapaata, tulen kotiin käymään ja liikuttelemaan Pixiä!


En oo tainnut blogin puolelle paljon mitään kesästä kirjoitellakkaan, mutta alkukesästä mentiin Jeminan(IG-> elatoinen)kanssa Rajakallion Ratsutilalle leiriavustajiksi. Tällä kertaa leiri oli yleisleiri, kun viime vuonna mentiin alkeisleirille! Mulla itsellä oli ainakin hauskaa, ja luulen että leiriläisilläkin oli!
Myöhemmin olin vielä itse leirillä Rajakalliossa. Mulla oli Viola mukana ja päästiin tekemään leirillä kaikkea hauskaa! Pääsin hyppäämään mun ekan esteradan, mun ekan ysikympin.. Päästin kahlailemaan hevosten kanssa, nauttimaan rennosta maastoreissusta.. Lisäksi meillä oli tosi kiva leiriporukka, ja ollaankin oltu paljon läheisempiä sen leirin jälkeen♥

 Leirin jälkeen oltiinkin hetki kotona ja pian suunnattiin uudelleen Rajakallioon, tällä kertaa Niina Kirjorinteen valmennuksiin ja luennoille. Voisin vaikka vannoa, että opin tuon viikonlopun aikana enemmän hevosista ja ratsastuksesta, kuin koko viime vuonna yhteensä.
Niina onkin vissiin tulossa uudestaan Rajakallioon joskus enskuussa ja todellakin ajattelin mennä! Viols on silloin kyllä Ypäjällä, mutta eiköhän Jenni mulle jotain hevosta lainaa😜
Meidän ig: soiksuji // sc: sonkkuliiii



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti