torstai 8. kesäkuuta 2017

Enää parempaan en pysty..

Heijj kaikki!
Kesäloma on alkanut! Mun kesäloma alkoi hyvin, mentiin Jeminan kanssa nimittäin Rajakallion Ratsutilalle leiriavustajiksi neljäksi päiväksi. Ennen leiriä Jemina kuitenkin piti mulle ja Violalle estetunnin. Hypättiin sarjaa 8-9laukka-askeleella ja hetken päästä vielä sellaista kääntämisharjoitusta:
este-voltti-este-voltti-este jne.. Esteet olivat noin 50cm korkeita, loppuun hypättiin pari kertaa 70cm pysty.

 Viola oli aika kuuma, ja koska se on poni ja tamma, niin sen piti testata mua. Viola kielsi tosi paljon esteille, kun kuski ei ratsastanut tarpeeksi. Pelkäsi muka kaikkea mahdollista; kanisterien puolikkaita esteden alla, tynnyreitä jotka leikkivät estetolppia, "väärässä kohdassa" olevia esteitä, eli melkeinpä kaikkea! Hassu poni sanon minä.

Mutta, tämä oli vasta mun toinen hyppykerta Violalla, joten siihen nähden meni ihan hyvin. Ja opin tosi paljon! Mun pitää uskaltaa antaa Violan oikeesti laukata esteille, ratsastaa sitä eteen ennen estettä, ettei se pysähdy ja opetella kääntämään nopeammin. Kyllä meillä vielä joskus alkaa sujumaan. Ei paineita. Koko kesä aikaa treenailla! Voi että mä rakastan tätä ponia!♥

Kuvat ovat otettu jo aiemmin, ei tästä estetunnista josta kerroin! :)
"The day we met, frozen I held my breath. Right from the start, I knew that I'd found a home for my heart"

Musta muuten tuntuu, etten osaa oikeesti enää kirjottaa postauksia. Niistä tulee jotenki tönkköjä ja kökköjä, sen takia mulla on pitkiä taukoja, kun mua ärsyttää se, ettei kirjoitus onnistu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti