keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Kesäloman alku

Hei :)
Lauantaina 4.6, todistusten jaon jälkeen kotiin päästyäni vaihdoin vaatteet ja lähdin ratsastamaan. Tehtiin Remin kans ensin puomitehtävää, ja sitten käynnissä taivuttelin ja tein pohkeenväistöjä kumpaankin suuntaan, otettiin myös vähän laukkaa.
Joku vanha kuva Rempusta
Ratsastuksen jälkeen pakkaasin tavarani, kävin suihkussa ja lähettiin kohti Ähtäriä. Matkalla jätettiin äiti ja sisarukset keskiselle, ja iskän kanssa sitten ajettiin kahestaan Ähtäriin asti. Jäin sitte kaverille kolmeks päiväks.

Lauantaina mentiin sit ratsastaan sen kaverin, Jeminan kanssa. Mä menin Tankilla ja Jemina Hildiksellä, tässä vielä linkki Jeminan blogiin --> Tästä
Tehtiin vaan jotain taivutuksii volteilla, Tankki tuntu aika mukavalta, ei ihan mun tyyliseltä, mutta mukavalta kuitenkin :) Itseasiassa Tankki meni mulla paljon paremmin ku Remi on menny, onhan Reminki kanssa tullu hyvii pätkiä, mutta Tankki tuntu sillai oikeesti hyvältä, vaikkei se täydellisesti mennykkään.
Joku viime kesänä otettu kuva Tankista, Jemina selässä :)

Olikohan se just lauantai, kun käytiin Jeminan kans grillillä syömässä. Otettiin kebab ranskalaiset(?) ja pepsi pullo. Syötiin ne sielä ulkona pöydässä, ja yks lokki odotti et se pääsis syömään meidän jämät. Tiputeltiin siihe maahan sit muutama ranskis enne lähtöö, että se lokki sai suuhunsa edes jotain :)
Sunnuntaina käytiin Keskisellä. Jemina osti kynsilakan ja matkalaturin, ja mä ostin hubba bubbaa :D Mutta ku ei oikeesti tarvittu mitään. Oliha siel paljo kaikkia kivoja juttuja, mutta minkäs takia niitä sit pitäis ostaa, jos ei mitään tarvi?
Maanantaina mulla oli kurkku kipee, ja lähin kotiin, äiti tuli hakee ja käytiin taas sit Keskisellä, enkä tälläkään kertaa ostanut mitään. Mut käytiin sielä syömässä, mä otin jauheliha-ananaspizzan ja se oli aika hyvää :)
Nyt oon sit edelleen kipeenä, mutta koska vointi on paljon parempi kuin eilen, niin oletan, että parantumassa ollaan :)
Tähä loppuun saatte viel kuvan Möhmelistä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti